torsdag den 18. april 2013

Min kage nr.2

jeg har jo en del kager jeg ikke har fået lagt ind endnu, derfor er dagens kage et lille tilbageblik til den anden kage jeg lavede.
Kagen var til lille Caroline på hendes 1 års fødselsdag og bestod af chokoladebunde med toblerone og jordbærmousse smurt op med PSC.
Taget i betragtning, at det kun var 2. gang, at jeg prøvede at lege med fondant, er jeg egentlig ret godt tilfreds med resultatet, der er selvfølgelig småfejl og neglemærker hvor der ikke skal være noget osv, men alt i alt en tilfreds Dorthe. Vigtigst af alt er jo selvfølgelig at modtageren var glad, og det var hun bestemt. Har efterfølgende fået at vide, at det må være den mest fotograferede kage i verden, med alle de billeder der blev taget








Ingen kommentarer:

Send en kommentar