torsdag den 18. april 2013

Magic decor

jeg har jo investeret i nyt legetøj, som i kunne se på kagen igår. Jeg vil lige dele mit første forsøg med jer derude, bare så i kan se, at i er ikke alene, hvis det heller ikke lykkes for jer i første hug. Hvis i ingen problemer havde, så har i hermed ret til at grine af mig ;-)
frisk og frejdigt gik jeg til den og fik blandet en lille smule pulver op med vand.... tror jeg lavede af 50 g pulver. Den del er super nem. Delen med at smøre massen ud på måtten er sådan set også nem nok, det er mere den del med at få rettet det af, så der absolut ikke er noget uden for mønsteret, som jeg ikke lige havde styr på, jeg kan kun sige som godt råd til dem, der vil kaste sig ud i det: finpuds, finpuds, finpuds, det er et helvede at rette det bagefter.


 Her ser i tydeligt, hvad der sker, hvis man ikke er super omhyggelig med at rette af. Mit første, noget misforlykkede forsøg, men som i kan se, andet forsøg er sat over til tørring.


Andet forsøg blev som i kan se noget pænere, og jeg kan afsløre, at tredje forsøg blev perfekt. Så øvelse gør bestemt mester. Resultatet kan som sagt ses på den kage fra i går, hvor jeg udnyttede, at jeg havde nogle færdige øveblonder liggende

Ingen kommentarer:

Send en kommentar