onsdag den 17. april 2013

min første kage

Da min yngste datter blev 1 år den 29 januar 2012, besluttede jeg mig for, at nu skulle jeg også prøve det der fondantsjov....og hold da op, jeg var bare hooked med det samme. bevæbnet med en hvidløgspresser, en enkelt udstikker til blomster og en til bogstaver kastede jeg mig ud i den fagre nye verden, og første forsøg var da helt ok når alt kommer til alt, omend i dag ser jeg mange fejl.
Ideen med kagen var en blomsterranke der gradvist skifter farve hen over kagen.
Indholdet er chokoladebunde med hindbærmousse, tobleronemousse og smurt op med psc.
Nu sidder man så her lidt over et år senere med en masse erfaring og ikke mindst bunkevis af udstyr, for hold da op, hvor er det en dyr hobby, hvis man som jeg lever efter motto'et, man skal ikke gå ned på udstyret :-D







Ingen kommentarer:

Send en kommentar