søndag den 21. april 2013

Angry birds

Da Anne blev 9 år sidste år var det store ønske en angry birds kage. Jeg forholdte mig noget tvivlende til mine evner ud i at modelere disse små fugle og grønne grise. Anne havde dog ingen tvivl i sit sind om, at det kunne jeg sagtens.... og så er der jo ikke noget at gøre andet end at finde super mom dragten frem og komme igang.
Kagen har et par skønhedsfejl hist og her, men mht udseende, så er det nok den kage jeg har været mest tilfreds med af alle de kager, som jeg har lavet indtil nu.... og det var kage nr 3. Enten er jeg bare super über kritisk, eller også toppede jeg bare tideligt (Håber bestemt ikke det sidste!!!!)
Det er chokoladebunde med hindbær og brombær mousse smurt op med UCF og pyntet med fondant.















 Den stolte modtager af kagen..... og jeg var et øjeblik verdens bedste mor!

et lille sneak peak ind i kagen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar