mandag den 22. april 2013

den lille frække

Da min bonussøn blev 20 ville han ikke rykke ud med en ønskeseddel til mig....Under trusler om at han ville få en lyserød tissemand i gave fortrak han ikke en mine.
Derfor blev hans fødselsdagskage nok pyntet lidt i en stil, som han ikke havde forventet. Hans kælenavn på efterskolen var Dick fra Davding og så lå den jo lige til højrebenet. For lige at tilsætte lidt ekstra humor til kagen, fik den også lige et par fladlus i den prangende hårpragt.
kagen bragte smil og store grin frem hos alle, det var dog ikke muligt at få et billede af fødselaren med tisseleifen i håden....sjovt så blufærdig han pludselig blev ;-)
Anne min datter synes til gengæld det var så fedt at få lov at bære kagen ind, jeg har hende mistænkt for godt at kunne lide at være i centrum.... men døm selv på det sidste billede












Ingen kommentarer:

Send en kommentar