tirsdag den 23. april 2013

en kage til min mor

Da der var mors dag sidste år besluttede jeg mig for at overraske min mor med noget meget personligt og aldeles hjemmelavet. Vi er ikke sådan en familie, der normalt fejre mors dag, men synes faktisk at kagen her var helt på sin plads, da jeg har en fantastisk mor, og hun skal ha lov at prale af at have fået noget helt specielt.
Det tog godt nok flere aftener med at producere alle blomsterne, og jeg må indrømme at jeg var overrasket over, hvor mange der egentlig skulle bruges for at det så godt ud.
Kagen er en lys bund, en chokolade bund og en lys bund med chokoladestykker. Fylden er jordbær-rabarbermousse og asti-hyldeblomst mousse og smurt op med ucf. Kurven er tyllet med en tyl 47 også i UCF.












Ingen kommentarer:

Send en kommentar